پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

تغییر مواضع مهدوی‌کیا در خصوص کی‌روش | ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت

  • کد خبر: ۱۴۰۱۷۱
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
تغییر مواضع مهدوی‌کیا در خصوص کی‌روش | ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت
ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی که با سایت عربی کوره داشت به ستایش از جام جهانی قطر پرداخت و عملکرد ایران را هم در جام جهانی خوب توصیف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی مهدوی‌کیا که پیش از این در صفحه شخصی خودش، انتقادات بسیار تندی از عملکرد تیم ملی و شخص کارلوس کی‌روش داشت، در مصاحبه ‌ای با یک سایت عربی گفت: به نظرم ایران با وجود اینکه در مرحله گروهی حذف شد اما خوب ظاهر شد. ایران با سرمربی خود کی‌روش نتایج خوبی کسب کرد. کی‌روش مدت‌ها بود که از فضای فوتبال ایران دور بود.

وی با تمجید از میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: به نظرم جام جهانی کنونی بهترین جام جهانی تاریخ بوده است به ویژه اینکه این نخستین جام جهانی در خاورمیانه و دومین جام جهانی در آسیاست.

مهدوی‌کیا در پایان گفت: من خاطرات‌ بسیار خوبی از جام جهانی ۱۹۹۸ دارم به ویژه اینکه توانستم در دیدار برابر آمریکا گلزنی کنم. در آن بازی ما پیروز شدیم. روزی فراموش نکردنی بود.

گفتنی است کشور قطر میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را هم بر عهده خواهد داشت؛ فدراسیون فوتبال هنوز تصمیمی برای انتخاب سرمربی تیم ملی در این رقابت‌ها نگرفته است. طبق شنیده‌ها، هیات رئیسه فدراسیون چند گزینه داخلی برای این کار در نظر دارد و قرار است که کارلوس کی‌روش نیز در این مسابقات به عنوان مدیرفنی تیم ملی حضور داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->